nog 19 dagen! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Christa en Krista - WaarBenJij.nu nog 19 dagen! - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Christa en Krista - WaarBenJij.nu

nog 19 dagen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa en Krista

11 Oktober 2009 | Nederland, Bodegraven

Hallo Allemaal,

Nog 19 dagen voordat we vertrekken! Dus wij dachten het wordt de hoogste tijd voor een site! Via deze site willen we jullie op de hoogte houden van al onze belevenissen! We nemen ons voor om hier heel vaak op de schrijven, we beloven uiteraard niks ;)

liefs, Christa & Krista

• 13 Oktober 2009 - 17:33

Gertrude:

hej lieve meiden!
    leuk hoor een site;) succes met alle voorbereidingen en taarten bakken:P;)

liefs truus

• 13 Oktober 2009 - 19:21

Thiemen En Quinten:

Kijk zo hoort het, natuurlijk een officiele site met verslag! Jullie geven geen garantie, maar wij verwachten wel elke week een update haha. Anders krijg je gewoon het geld niet hahaha
    Nee hoor, ga nog hard aan de freubel voor die cheque!

Toedeloe!

• 14 Oktober 2009 - 05:33

Ammerens:

oooow 16 dagen nog maaar?? moeten we snel maar skypen! ga jullie missen(en ik mis jullie al ghehe:))

• 14 Oktober 2009 - 05:33

Ammm:

wooow bedoel ik

• 16 Oktober 2009 - 11:11

Karin:

ja over 2 weken vertrekken jullie al!!
    spannend.. nog even taarten bakken, inkopen doen, afscheid nemen!
    succes!!

liefs

• 16 Oktober 2009 - 18:43

Mieke:

ik ga je missen..allebei natuurlijk maar vooral mijn lieve zuss !

• 17 Oktober 2009 - 19:21

Ineke:

Hee meiden,

Spannend!!! We moeten jullie bijna gaan misssen.

Geniet nog maar even van de mensen hier en succes met de laatste voorbereidingen!!

Liefs

• 28 Oktober 2009 - 20:03

Betty:

Hoi meiden,

Wat spannend, nog 2 dagen en dan zitten jullie in het vliegtuig! Ik kan niet wachten om jullie verhalen hier te lezen! Leuk om jullie zo op een afstand te kunnen volgen!
    Een hele goed reis en fijne tijd in ZA!!
    Heel veel liefs, Betty en Nick

• 30 Oktober 2009 - 17:01

Sanne:

Ik wens jullie heeeeel veel plezier in dit fantastisch mooie land! Geniet er van lady's!
    Waar is jullie eerste stop?
    Knuffel! :)

• 30 Oktober 2009 - 19:01

Florie:

zo jullie zijn onderweg. als het goed is zijn jullie nu in cairo.
    goede reis verder. hoop morgen te horen dat jullie veilig aan de grond staan kus

• 30 Oktober 2009 - 22:12

Teun En Ans:

Nog even dan gaan jullie de lucht weer in, welterusten!! En morgen wakker worden in Zuid-Afrika

• 30 Oktober 2009 - 22:19

Karin:

jullie zijn onderweg!!dadelijk weer verder en lekker slapen in het vliegtuig,gaat de tijd lekker snel!
    veel plezier!

x

• 31 Oktober 2009 - 17:34

Krista En Christa:

Hey Allemaal!!
    Bedankt voor al jullie reacties! We kunnen ons op de een of andere manier niet inloggen, dus we kunnen geen verhaaltje schrijven. Daarom laten we even zo weten dat het goed gaat! Vanmorgen om 9 uur zijn we geland. Ging allemaal goed, alleen wel een beetje lang! We zitten nu in ons guesthouse, net bloemkool gegeten, lekker Nederlands;) We hopen dat we snel weer iets kunnen schrijven!!
    Baie drukkies!

• 31 Oktober 2009 - 21:16

Carla,arie En Kids:

hoi

nu zijn jullie in zuid
    afrika!spannend,zeg.
    Veel succes, met alles
    wat jullie daar gaan doen.En....geniet ervan.

• 01 November 2009 - 10:27

Pa:

Hoe was de zuidafrikaanse kerkdienst?

• 01 November 2009 - 16:40

Willy:

Hai lieve meiden!!

Hoe gaat het met jullie in dat prachtige ZA? Ohhh, wat moeten we vaak aan jullie denken! Hoe was het in de Cornerstone? Hebben jullie nog verder wat gedaan vandaag en zijn jullie helemaal blutgeshopt in Menlyn? Geef Martie een dikke knuffel van ons. Wanneer worden jullie opegehaald om naar Kriel te gaan?
    Wij hebben hier eindelijk weer internet (via de dongel van Kees zn zaak), dus kunnen we jullie op de voet volgen.
    Nog 104 dagen zie ik links staan. Wij wensen jullie 104 fantastisch mooie dagen toe. Geniet van alles enne...doe voorzichtig ;-)!

God bless!!

Veel soentjies en baie drukkies van Kees, Willy, Lerato en Owami.

PS: welke appartement hebben jullie in Chancellor's?

• 01 November 2009 - 21:17

Opa En Oma V/d T:

Lieve CK We hebben je site gevonden, en hebben vernomen dat jullie gisteren om negen uur zijn geland, en dat je bloemkool heb gegeten in je kosthuis,we gaan iedere dag kijken of er al een verslag is,het zou wel leuk zijn als je dat in het Afrikaans zou doen. En natuurlijk gaan we de foto s bekijken hoe jullie er bij zitten. veel liefs en baie drukkies van Opa en Oma.