Even kort... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Christa en Krista - WaarBenJij.nu Even kort... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Christa en Krista - WaarBenJij.nu

Even kort...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa en Krista

06 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Lieve allemaal!
We waren van plan om hier weer een heel verhaal op te zetten, we hadden m thuis al getypt, maar nu zijn we vergeten om het op usb te zetten.. En we gingen er net foto's op zetten, maar de computer liep helemaal vast!Het gaat dus niet zoals we willen haha. Maar verder gaat het goed hier, en we hebben het erg naar ons zin. We zijn druk bezig met alle kinderen, heel leuk!
Bedankt voor al jullie lieve reacties!! En we beloven snel meer!!:)
Liefss

• 07 November 2009 - 11:30

Karin:

toch een voorproefje van 3 foto`s!!
    jammer dat jullie verhaal er niet op staat, dat komt dan vast snel wel een keer!

leuk je gesproken te hebben vanmorgen!! de volgende keer geeft het niet als het een uurtje later is haha!!
    nee hoor maakt niet uit!!

fijn weekend!!
    liefs

• 08 November 2009 - 10:33

Willy:

Dag meiden!

Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Zijn heel benieuwd naar verhalen en foto's, maar we begrijpen ook dat we daar ff geduld voor moeten hebben. De foto's die er op staan bewijzen in ieder geval dat jullie in ZA zijn en in Chancellor's zijn geweest. Het gaat jullie goed, God bless!!

Veel liefs,
    Kees, Willy, Lerato en Owami.

• 09 November 2009 - 15:28

Nelleke:

Dag Meiden
    Goed om te horen dat jullie het erg naar jullie zin hebben.
    Wees maar lief voor al die kindjes daar.
    Veel geluk daar met z'n 2en en ik wacht jullie nieuwe verslag af.

Liefs vanuit bodegraven
    Nelleke