Barbeque voor The Shelter Ministries - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Christa en Krista - WaarBenJij.nu Barbeque voor The Shelter Ministries - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Christa en Krista - WaarBenJij.nu

Barbeque voor The Shelter Ministries

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Christa en Krista

29 Augustus 2010 | Nederland, Bodegraven

Gisteravond hebben we met elkaar een hele gezellige en geslaagde avond gehad. De opbrengst van deze avond gaat naar het kinderhuis, zodat ze voor de 40 kinderen nieuwe zomer kleding kunnen kopen. Wat de opbrengst precies is dat horen jullie nog!

in iedergeval willen we jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie komst en bijdrage! Wij kijken op een leuke avond en geslaagde actie terug!

Natuurlijk willen we ook de mensen niet vergeten die ons enorm geholpen hebben gister!

Aller eerst Papa en Mama van der Toorn, bedankt voor jullie gastvrijheid en dat we gebruik mochten maken van alle spulletjes en natuurlijk bedankt voor het sponsoren van deze barbeque.

Ook willen we Papa en Mama de Koning bedankt voor jullie hulp bij het opzetten van de partytent en het versieren, het zag er feestelijk en gezellig uit! En voor het draaien van de vleesjes en visjes.

En onze zussen/broertje, bedankt voor het inspringen en helpen waar nodig!

En ook nog de neefjes van de Vries, jullie hebben weer prima voor de drankjes gezorgd!

en dan als laatste nog, iedereen die zorg gedragen heeft om het eten gaar te krijgen en handje geholpen heeft met opruimen, jullie ook bedankt!

Geloof niet dat we nog iemand vergeten zijn, als dat wel zo iets, laat het even weten ;) dan kom je alsnog in het ere rijtje te staan!

kortom, BEDANKT ALLEMAAL!

liefs, Christa en Krista

• 29 Augustus 2010 - 13:02

Peter En Karin:

Ha Dames!

Het was zeker een geslaagde bbq!!
    leuke foto`s....
    wij zijn natuurlijk heel benieuwd wat het opgebracht heeft!!

• 29 Augustus 2010 - 14:06

Gertrude:

hej meiden!
    Ziet er gezellig uit!
    Mooi dat het een geslaagde avond waS:D
    liefs truus

• 29 Augustus 2010 - 17:54

Willy:

Hallo ladies!!

Echt goed gedaan hoor. Onze complimenten voor de organisatie, het was een supersucces!!! En dat het een geweldig bedrag heeft opgeleverd dat mag wel duidelijk zijn.
    Het zal een leuk klusje zijn om een cheque te maken en het bedrag er op te kunnen zetten.
    En nu maar uitzien naar 8 oktober he!!

Lieve groet,
    Kees, Willy, Lerato & Owami.